Kontakta oss
Det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss på WaterCircles. Hos oss slipper du krångliga knappval och vi svarar i regel inom 20 sekunder när du ringer till oss.
Det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss på WaterCircles. Hos oss slipper du krångliga knappval och vi svarar i regel inom 20 sekunder när du ringer till oss.
Öppettider: vardagar kl 8.15-16.30.
Läs här för avvikande öppettider.
Vid akuta skador kan du ringa dygnet runt, du kopplas då till vår skadejour som hjälper dig.
WaterCircles
Torshamnsgatan 35
164 40 Kista
Vad du än behöver hjälp med så finns vi här. Skriv din fråga eller skicka in dina uppgifter så kontaktar vi dig senast nästa arbetsdag.
När vi skapade vårt företag och utformade våra tjänster så ställde vi oss frågan: ”Hur skulle vi vilja ha det om vi själva var kunder i vårt försäkringsbolag”? Denna fråga har sedan dess varit vår utgångspunkt i arbetet med att göra WaterCircles till ett uppskattat företag med väldigt nöjda kunder. Vi glömmer aldrig kundperspektivet. I en tid då allt fler företag automatiserar sina tjänster och använder sig av robotar, springer vi åt motsatt håll. Vår kundservice är personlig och du får alltid tala med en av våra kompetenta medarbetare för att se hur vi kan hjälpa dig.
Det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss. Hos oss slipper du krångliga knappval och vi svarar i regel inom 20 sekunder när du ringer till oss. Beroende på ditt ärende får du antingen tala med någon av våra försäkringsrådgivare eller skadehanterare. Vi ser till att omgående svara på dina frågor och försöker alltid lösa ditt ärende så fort vi kan.
Uppskattar du ett personligt bemötande och att ditt försäkringsbolag ser just dig och dina behov? I så fall är WaterCircles rätt för dig. Vi ser alltid till våra kunders bästa och vårt mål är att göra dig nöjd med din försäkringslösning och med vår service till dig. Att kunderna uppskattar vår höga servicenivå får vi dagligen bevis på då många av våra nya kunder uppger just vår personliga service som skäl till varför de vänder sig till oss.
Varje dag när vi går till jobbet gör vi det med glädje och vår högsta prioritet är alltid att försöka överträffa våra kunders förväntningar. Idag räcker det inte för ett företag att ha nöjda kunder. Nöjda kunder är nämligen bara marginellt mindre benägna att byta försäkringsbolag än måttligt nöjda kunder. För att få en stabil och långsiktigt lojal kundbas krävs att man som kund är mycket nöjd med sitt försäkringsbolag. Idag är konkurrensen hård mellan försäkringsbolagen och såväl våra konkurrenter som våra kunder är idag mycket professionella. Våra kunder ställer med all rätt mycket höga krav. Därför är vår ambition att överträffa kundernas förväntningar vår absolut viktigaste ledstjärna.
När en kund har råkat ut för något allvarligt, exempelvis en bilolycka eller inbrott i hemmet. Det är då som man som försäkringsbolag visar sina verkliga kvaliteter. Det är den trygghet som våra kunder betalar för. Ordet svek finns inte i vår vokabulär. WaterCircles kan man lita på, det vet våra kunder. Det är därför som drygt 9 av 10 väljer att förnya sina försäkringar hos oss.