Bra att veta
Ska du ut på en efterlängtad resa utomlands, vill betala din försäkring med autogiro, behöver veta hur du anmäler en skada eller säger upp din försäkring hos ett annat bolag? Då hittar du information som är bra att veta nedan.
Hittar du inte det du söker? Då kanske du kan hitta svaret under våra vanliga frågor. Och kom ihåg, du kan alltid få svar direkt från vår kundservice när du kontaktar oss.
Bra att veta
Betalningsalternativ
Betala din försäkring med e-faktura eller via autogiro - helår, halvår eller månadsvis.
Läs mer
Ansök om autogiro
Så ansöker du enklast om autogiro för att betala din försäkring både smidigt och kostnadsfritt.
Läs mer
Resa med bil utomlands
Beställ ett Grönt kort som intygar att din bil är försäkrad.
Läs mer
Resa utomlands
Skriv ut ett Servicekort som intygar att du har en hemförsäkring som inkluderar ett reseskydd för hela familjen.
Läs mer
Förlängt reseskydd
Ska du ut på en längre resa och är i behov av ett förlängt reseskydd? Här hittar du information och kan skicka in en offertförfrågan.
Läs mer
Anmäla en skada
Anmäl din skada direkt på hemsidan.
Läs mer
Byta försäkringsbolag
Vi kan hjälpa dig att avsluta en försäkring hos ett annat bolag när du har blivit kund hos oss.
Läs mer
Ångerrätt
Du har alltid 14 dagars ångerrätt när du köper din försäkring via telefon eller internet.
Läs mer
GDPR
Information om hur vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR
Läs mer