Din skada – vårt jobb

När du som kund anmäler en skada till oss händer flera olika saker. Dels är det först då du som kund faktiskt använder din försäkring och vi börjar jobba för att reglera din skada. Likaså är det kanske först nu du märker att vi är miljösmarta i vår skadereglering.

Så funkar det

Beroende på vilken typ av skada du anmäler sker regleringen på olika sätt. Här kan du läsa mer om hur du anmäler olika typer av skador.

Vår strävan är att reglera varje skada så att den kan avslutas så snart som möjligt. Både för din och för vår skull. Ibland är det dessvärre inte så enkelt, till exempel när flera parter är inblandade. Då kan det ibland ta lite längre tid. Har du frågor kring ditt skadeärende kan du när som helst kontakta skadeavdelningen för att få svar.

 
 
 

”Tusen tack för snabb hantering och trevligt bemötande!” /Sofia Eliasson, Täby

”Otroligt bra service, stort tack!” /Göran Ekholm, Järfälla

”Jag tackar för snabb och bra handläggning. Vi fortsätter som nöjda kunder hos WaterCircles” /Christina, Partille

Om du har frågor om försäkringen eller
om du vill ha hjälp med något

Till Kundservice